Про нову шкільну програму з інформатики
для 5-9 класів
Рекомендований перелік навчально-методичної літератури
складено з урахуванням різних типів шкіл, їх профільності, а також із
урахуванням рівня викладання: рівень стандарту, академічний і профільний..http://osvita.ua/school/news/30819/)
Ось далеко неповний список навчальних програм для 5-9
класів, які за логікою МОН втрачають силу з нового навчального року, а разом з
ними десятки назв навчальних підручників і посібників, що донедавна були
рекомендовані для використання:
1.
Інформатика. Програма курсу інформатики для загальноосвітніх навчальних
закладів (Ривкінд Й.Я., Ломаковська Г.В., Колесников С.Я., Проценко Г.О.). 5-9
класи. Світич. 2010.
2.
Програма пропедевтичного курсу "ІНФОмандри" (Казанцева О.П.). 5,6
класи. ВГ ВНV. 2010.
3.
Програма пропедевтичного курсу "Інформатика. Шукачі скарбів"
(Коршунова О.В.). 5‑8 класи. Весна. 2010.
4.
Навчальна програма курсу за вибором "Основи робототехніки" (авт.
Кожем’яка Д.І.). 5‑8 класи. 2009.
5.
Навчальна програма "Основи програмування мовою ЛОГО". Г.В. Пахомова.
5-6 класи. Аспект. 2011.
6.
Навчальна програма "Інформатика. Єдиний базовий курс". О.П. Пилипчук,
І.І. Сальнікова, Є.А. Шестопалов. 7-9 класи. Аспект. 2011.
За цією
програмою розподіл навчального часу виглядає так:
№
п/п
|
Назва розділу
|
Класи і кількість
годин
|
||||
5 кл.
|
6 кл.
|
7 кл.
|
8 кл.
|
9 кл.
|
||
1
|
Інформація, інформаційні процеси,
системи, технології
|
4
|
3
|
3
|
||
2
|
Комп’ютер як універсальний пристрій для
опрацювання даних
|
10
|
6
|
8
|
||
3
|
Інформаційні технології
|
|||||
3.1
|
Створення та опрацювання текстових
документів
|
8
|
6
|
5
|
||
3.2
|
Створення та опрацювання графічних
зображень
|
9
|
6
|
|||
3.3
|
Створення та опрацювання об’єктів
мультимедіа
|
4
|
7
|
|||
3.4
|
Створення та опрацювання мультимедійних
презентацій
|
9
|
6
|
|||
3.5
|
Створення та опрацювання числових даних
|
8
|
10
|
|||
3.6
|
Система управління базами даних
|
10
|
||||
4
|
Комп’ютерні мережі
|
8
|
4
|
17
|
||
5
|
Моделювання
|
5
|
8
|
|||
6
|
Основи алгоритмізації
та програмування
|
7
|
8
|
10
|
8
|
|
7
|
Розв’язування компетентнісних задач,
виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
|
8
|
11
|
16
|
||
8
|
Резерв
|
3
|
2
|
2
|
3
|
3
|
Всього
|
35
|
35
|
35
|
70
|
70
|