Формування комп'ютерної грамотності та створення середовища для всебічного розвитку особистості на уроках інформатики, використовуючи сучасні підходи до викладання.
Комп'ютерна грамотність передбачає не стільки засвоєння певної суми знань або закріплення навичок, скільки психологічну готовність успішно опановувати й ефективно використовувати всі нові комп'ютерні засоби. Іншими словами, в основі формування комп'ютерної грамотності лежить пізнавальний розвиток учнів.
Уроки з використанням інформаційних технологій не тільки розширюють та закріплюють отримані знання, але і в значній мірі підвищують творчий та інтелектуальний потенціал учнів. Оскільки фантазія і бажання проявити себе у молодшого школяра великі, варто вчити його як можна частіше викладати власні думки, в тому числі і з допомогою інформаційних технологій. Використання інформаційних технологій на уроках в школі дає можливість проявити себе кожному з учнів, при цьому форми роботи вибирає для себе сам учень.
Уроки із застосуванням комп'ютера заключають у собі невичерпні можливості для всебічного розвитку особистості. Застосування комп'ютера дуже ефективно допомагає в розвитку інтелектуальних здібностей школярів.
В результаті застосування методів і прийомів розвиваючого навчання з використанням комп'ютера відбувається розвиток розумових, інтелектуальних здібностей дітей, підвищується інтерес до навчання, поліпшується якість знань.
Комп'ютерна грамотність виконує інтегруючу функцію, формуючи на своїх уроках знання та вміння з курсу інформатики і мотивуючи учнів до активного використання отриманих знань і набутих вмінь при вивченні інших дисциплін в інформаційному освітньому середовищі школи, учні самостійно знаходять інформацію для повідомлень та доповідей у Інтернеті, обробляють її, створюють презентації до виступів, самостійно складають завдання на запропоновані теми тощо.